قهرمان وزنه برداری نوجوانان جهان : دوست داشتم درالمپیك لندن وزنه بزنم
نوشته شده توسط : boudika

جابربهروزی ، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : چهار وزنه بردار ایران در رقابت های المپیك از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدوارم بتوانند با كسب موفقیت دراین مسابقات ، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.

وی اظهارداشت: پیش ازاعلام اسامی نفرات اعزامی برای حضوردرالمپیك، ازهمه اعضای تیم ركورد گیری شد كه بنا بر تصمیم كارد فنی تیم ملی ، مقرر شد وزنه برداری در سبك وزن ازایران به این رقابت ها اعزام نشود.

این ملی پوش وزن 69 كیلوگرم بیان داشت: اگردرالمپیك حضور می یافتم ، تمام تلاشم را برای سربلندی ایران به كار می گرفتم و اكنون نیز برای كاروان ورزش ایران ، آرزوی سربلندی دارم.

بهروزی درمورد وضعیت تمرینات خود گفت: اكنون در شهرستان مرودشت تمرینات خود را دنبال می كنم تا برای حضور در رقابت های آسیایی كه سال آینده برگزارمی شود ، آماده باشم ضمن اینكه در رقابت های لیگ كشور نیز حضور دارم .

وی با اشاره به حضور خود در یك وزن بالاتر درمسابقات آینده گفت: با مشورتی كه با كورش باقری سرمربی تیم ملی داشتم و بنا به صلاحدید وی ، مقرر شد در وزن 77 كیلوگرم ، وزنه بزنم و به همین سبب می بایست تمرینات بیشتری را دنبال كنم .

وی ضمن انتقاد ازعدم حمایت مطلوب مسوولان از وزنه برداری در شهرستان مرودشت ، از حمایت های هیات وزنه برداری استان فارس و اداره كل ورزش و جوانان این استان قدرانی كرد.

در رقابت های وزنه برداری قهرمانی المپیك 2012 لندن كه از روز جمعه سیزدهم مرداد ماه جاری آغاز می شود ، تیم ایران با چهار شركت كننده در وزن دوم حضور دارد كه آنها از امیدهای كسب مدال المپیك هستند.ك/ 3

7368 /679





:: برچسب‌ها: حیوانات , آب , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: